wtorek, 15 lutego 2011

Witam,
dawno mnie tu nie bylo .... a to za sprawą pewnego Pana w Warszawie, który "pozdejmowal" blokady z kregoslupa, ucisnal tu i tam i wszystko samo wrocilo do normy. po chorobie gravesa-basedova sladu nie ma, za to jest 9 miesiac ciazy ... ;)

ot i cala filozofia choroby, medycyna podchodzi do niej ze tak nazwę wprost "od dupy strony "... jesli jest ktos zainteresowany tematem, prosze o pozostawienie chocby w komentarzu namiaru na siebie, napewno napiszę ...
pozdrawiamy

14 komentarzy:

  1. też choruję ba gravsa czy zaczełam się dopiero leczyć od jakiś 2 miesiecy. Przed tym jak się dowiedzałam na co jestem chora straciłam pare miesiecy życia na wegetację teraz po lekach wydawało by się jest lepiej ale nie do końca... wieć prosiłabym panią, żeby opisała mi pani wszystko co wie na temat tej choroby u siebie i o co chodzi z tym panem z warszawy. http://malinowe-ubrania.blogspot.com to jest mój blog. prosze dać mi znać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, że mam gravsa dowiedziałam sie 3 miesiące temu, od tego czasu szukam sposobu w niekonwenconalnej medycynie. Nie potrafię sie pogodzic z tym ze jest to nieuleczalne. Bardzo prosze o kontaky moje gg 5753668

    OdpowiedzUsuń
  3. witam bardzo proszę o informacje o Pani leczeniu w Warszawie, również bardzo chce mieć dziecko, i moja choroba wyszła po 6 miesiącach starań o dziecko, bez skutku, leczę się 3 miesiąc i lekarze wysyłają mnie na jod radioaktywny. mój e-mail eve_x@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. witam,
    prosze o kontakt mailowy.
    Mam tą chorobę i tysiąc pytań, niebawem JOD!
    pipix[at]gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie,

    prosze o kontakt mailowy. Moj syn ma ta chorobe i nie daje sobie z nia rady. Prosze o informacje lub kontakt: waldwoj@gmx.de

    pozdrawiam

    Wojtysiak

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o kontakt olunia.kkk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o kontakt na maila:kamisiowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten wpis daje nadzieję :) Poproszę bardzo o informację o rozwiązaniu na maila mundurowyhandlowiec@gmail.com dziękuję! D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo proszę o kontakt andian1989@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy autor jeszcze tu zaglada? Jezeli tak, bardzo prosze o kontakt. GB zdiagnozowano u mnie w grudniu ubieglego roku, niestety choroba uniemozliwia mi normalne funkcjonowanie...przeraza mnie widmo rychlego usuniecia tarczycy...jezeli jest jakas nadzieja, bardzo prosze o kontakt: szczesny.aleksandra@gmail.com bede ogromnie edzieczna za kazda pomoc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Choruje na basedowa już długie lata biorę thiamazol tylko 5mg bo karmie piersią już 19 miesiąc..czekają aż odstawie maluszka od piersi i chcą wyciąć albo potraktować jodem promieniorwirczym ...jeśli to odczytasz pomóż..ja jestem taka zmęczona i obolala że już nie mam sił i nie wiem co robić..mój adres to Izabela.chelmowska@gmail.com..za wszelką pomoc wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  12. Choruje na basedowa już długie lata biorę thiamazol tylko 5mg bo karmie piersią już 19 miesiąc..czekają aż odstawie maluszka od piersi i chcą wyciąć albo potraktować jodem promieniorwirczym ...jeśli to odczytasz pomóż..ja jestem taka zmęczona i obolala że już nie mam sił i nie wiem co robić..mój adres to Izabela.chelmowska@gmail.com..za wszelką pomoc wielkie dzięki

    OdpowiedzUsuń
  13. Choruję na Gravesa dopiero od stycznia 2017 choć teraz wiem, że rozwijał się wcześniej po cichu.jestem też w 8 tyg. ciąży, a to sprawiło, że objawy sie nasiliły.Teraz po thyrosanie jest ok został tylko problem z nieostrym widzeniem.. o tym bym chciała pogadać. Mój kontakt pinki410@wp.pl pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, interesuje mnie ten temat, ponieważ sama choruję. Czy jeszcze ktoś tu zagląda? Jeśli tak, proszę o kontakt przez mój blog o podobnej tematyce: https://choroba-gravesa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń